torsdag 14. august 2008

Værmelding fra Ardbeg


Det er noen uker siden vi var i Ardbeg da, så denne er muligens gått litt ut på dato. Eller kanskje det ikke var så lenge siden? Vi har mistet taket på dager og uker. Særlig når vi seiler over flere dager. Hvor mange netter har vi sovet her? Når var det vi dro derfra egentlig? Jeg må få kjøpt meg en bitteliten kalender der jeg kan skrive opp: Ankom Falmouth for eksempel. Så vet jeg hvor lenge jeg har vært her. Men dette er kanskje et par uker siden. Hvertfall ikke lenger unna enn at jeg har det friskt i minnet! Vi ligger litt etter med videoredigerina, men jobber med å ta oss igjen! Så egentlig burde jeg nok sittet nedi båten og jobbet - men det er så veldig mye bedre å bare sitte i sola på dekk. Nå som den endelig har begynt å varme litt.

Ingen kommentarer: